Deelnemende verenigingen

Er zijn diverse verenigingen actief in De Groote Veenpolder, die zeer uiteenlopende activiteiten organiseren. Hieronder vind je de deelnemende verenigingen met eventueel een doorverwijzing naar de website of de contactgegevens. Staat jouw vereniging er niet bij, of wil je de informatie aangepast? Lever dan een stukje bij ons aan via het contactformulier

AED Groote Veenpolder

AED Groote Veenpolder is een vereniging die AED cursussen geeft en alle informatie heeft over een AED.

Op de website kunt u alle informatie vinden voor een cursus en hoe je beroepshulpverlener kan worden.

Email: info@aedgrooteveenpolder.nl

Website: www.aedgrooteveenpolder.nl

Accordeonvereniging Animato

Accordeonvereniging Animato onder leiding van de heer J. Voolstra is een gezellig muziekvereniging voor jong en oud. De muziek die gespeeld wordt varieert van klassiek, populair, tango's tot filmmuziek. Animato treedt op in verschillende (zorg)instellingen en evenementen. Op dinsdagavond van 20.00 uur tot 22.00 uur wordt er gerepeteerd in Café Bos te Schoterzijl, u bent van harte welkom!

Email: info@accordeonvereniginganimato.nl

Bilartvereniging De Groote Veenpolder

Biljartvereniging De Groote Veenpolder is een biljartclub waarbij de nadruk ligt op een leuke avond biljarten, een gezellig samenzijn met een drankje en een bitterbal. De vereniging speelt elke donderdagavond een onderlinge competitie in 't Polderhuus. Nieuwe leden zijn welkom, zowel jong als oud!

Badmintonvereniging 't Pluumke

Badmintonvereniging 't Pluumke traint iedere donderdagavond in Sporthal de Schakel. Een aantal maal per seizoen worden er diverse toernooien gespeeld door zowel de jeugd als de volwassenen. Daarnaast zijn er uitwisselingen naar andere badmintonverenigingen, zoals Oldemarkt en Wolvega. Lijkt het je leuk om eens mee te trainen? Kom dan op donderdagavond eens een kijkje nemen tussen 19.00 - 20.00 uur bij de jeugd of 20.00 - 22.00 uur bij de volwassenen.

Website: www.badmintonverenigingpluumke.nl

Brandweer Scherpenzeel Frl

De Grootte Veenpolder heeft een eigen brandweerkazerne, gestationeerd in Scherpenzeel.

Website: www.brandweer.nl

EHBO Scherpenzeel e.o.

EHBO Scherpenzeel en omstreken leidt mensen op tot een EHBO-er en levert op aanvraag EHBO-ers aan bij evenementen. De EHBO-vereniging is een afdeling van de landelijke KNV-EHBO. Het is een mooie en gezellig hobby met groot nut voor de maatschappij.

Email: info@ehboscherpenzeeleo.nl

Website: www.ehboscherpenzeeleo.nl

Filmhuis de Veenpolder

Filmhuis de Veenpolder vertoond iedere maand twee films. Eén film op een dinsdagavond en één film op een zondagmiddag. De film die er draait is de vinden op de website, u heeft alleen de inlogcode nodig.

Email: info@filmhuisdeveenpolder.nl

Website: www.filmhuisdeveenpolder.nl

Het Veenpolderkoor

Het Veenpolderkoor onder leiding van dirigent Madelon Kok-Michel is een gezellig koor en repeteert iedere donderdagavond van 20.00 uur tot 22.00 uur in 't Polderhuus. Wees welkom!

Hometown Saloon Dancers

De Hometown Saloon Dancers onder leiding van Christine Bavius dansen op verschillende soorten (country) muziek, zoals Line Dance, Solo, Pop en Top 40 muziek. Op diverse maandagen wordt er gedanst in 't Polderhuus vanaf 20.00 uur. Lijkt het je leuk om mee te dansen op country muziek? Bel of mail Christine voor meer informatie.

Email: christine.bavius@gmail.com

Telefoonnummer: 0561 - 689498 of 06 - 55890374

IJsclub De Eendracht

Indien het ijs dik genoeg is kun je schaatsen op de ijsbaan van IJsclub de Eendracht. Daarnaast worden er diverse activiteiten georganiseerd voor zowel de jeugd als volwassenen, ook als er geen ijs ligt!

Email: info@ijsclubmunnekeburen.nl

Website: www.ijsclubmunnekeburen.nl

Plaatselijk Belang S.M.S.

Plaatselijk Belang Scherpenzeel Munnekeburen Spanga behartigt de belangen van deze dorpen richting de gemeente Weststellingwerf. Plaatselijk Belang S.M.S. maakt zich sterk voor de leefbaarheid en vitaliteit van de verschillende dorpen.

Email: pl.bel.sms@gmail.com

Website: www.veenletters.nl/plaatselijk-belang-sms/

Sparta Volleybal

Sparta Volleybal is een gezellige volleybalvereniging bestaande uit drie damesteams, een recreantenteam, een jeugdteam en diverse mini teams. Sparta Volleybal organisteert leuke activiteiten voor de leden. Lijkt het je leuk om bij ons te komen volleyballen? Kom erbij en meld je aan voor een aantal proeftrainingen!

Email: spartabestuur@hotmail.com

Website: www.spartavolleybal.nl

Voetbalvereniging VWC

Heb je zin om te voetballen en woon je in de Groote Veenpolder of in nabije omgeving? Wordt dan lid van VWC. Vanaf de pupillen tot aan de veteraren voetbal je met veel plezier bij VWC. Of het nu op recreatief of competitief niveau is, er is altijd wel een team dat bij jou past!

Email: bestuur@vogwesthoekcombinatie.nl

Website: www.vogwesthoekcombinatie.nl