't Polderhuus en Sporthal De Schakel

't Polderhuus biedt verschillende ruimtes die gehuurd kunnen worden voor het houden van vergaderingen, activiteiten, feesten of bijeenkomsten. Daarnaast is het mogelijk om Sporthal De Schakel af te huren voor (sport)activiteiten of feesten. Wilt u personeel achter de bar tijdens uw feest of vergadering? Laat dit weten en dan kijken wij naar de mogelijkheden.

Grote Zaal

De Grote Zaal is geschikt als vergaderzaal, voor feestjes en andere activiteiten en heeft tevens een ruim toneel. Er is een semiprofessionele keuken (met frituur en vaatwasser) en een bar met tapinstallatie. De zaal heeft meerdere in- en uitgangen, beamer en projectiescherm. Het is mogelijk om de ruimte te verkleinen of op te delen in twee ruimtes.

Kamer 19

Deze vergaderzaal is een lichte ruimte, dat grenst via een eigen buitendeur aan een terras met uitzicht over de voetbalvelden. De zaal heeft een eigen bar met tapinstallatie. De ruimte is geschikt voor vergaderingen met maximaal 15-20 personen, rustig gelegen, nabij toiletten en kan worden voorzien van beamer en scherm. Tevens is er een tv aan de muur gemonteerd. De mogelijkheid bestaat om de zijdeur open te doen zodat met aangenaam weer ook gebruik kan worden gemaakt van het terras.

Kleine vergaderruimte

Ben je op zoek naar een vergaderruimte? De Kleine Vergaderruimte in 't Polderhuus is voorzien van een tafel met 10 stoelen.

Sporthal De Schakel

Sporthal De Schakel biedt voldoende ruimte voor jouw (sport)activiteit of feest. Het is mogelijk om de sporthal te verkleinen of om gebruik te maken van de aanwezige sporttoestellen.

Wil jij meer informatie over het huren van een ruimte in 't Polderhuus of Sporthal De Schakel? Neem contact met ons op en informeer naar de mogelijkheden. Wij denken graag met je mee!